Selam kızlar 4 aylık bebeğim var tek başıma büyütüyorum eşim yardım ediyor iş zamanları müsait olunca bazen bebeğime kızıyorum hemen geçiyor ama çok pişman oluyorum çok üzülüyorum napıcam ben kötü bir anne olmak istemiyorum bebeğimi çok seviyorum bazen çok yoruluyorum bağırarak değil ama gene de ona kızıyorum ilerde onda travma bırakır mı kızdığımı anlar mı bunu nasıl törpüleyebilirim çok üzülüyorum pişman oluyorum