DenizAlpinAnnesi merhaba benim bebeğimde de vardı 3,5 aylıkken 3 deliK tespit edildi şükür ki alt karıncıklarda değil üst kulakçıklarda imiş. 1 yaşına girdik dün tekrar kardiyolojiye gittik 2 tanesi kapanmış diğeri de önemsiz derecede dedi dr. 2 yaşında tekrar bakılacak. Anladığım şu üfürümün kalbin neresinde olduğu önemliymiş. Bebeğinizde ağlarken morarma, kilo almama gibi bir sorun var mı? Ne kadarlık bebiş?