İyi akşamlar kızlar bebeğim 6 aylık ve sütüm azaldı gibi hissediyorum sanki doymuyormuş gibi geliyor eski dondurduğum sütlerden veriyorum içiyor ve göğsüm sürekli yumuşak gibi. Şöyle tabi 15 gündür falan diş sancısı var sürekli uyanıyo ediyo o mu etkiledi ki haliyle bende az uyuyorum. Bir de ek gıdaya başladık 15 gündür o da etkilemiş olabilir mi bilemedim. Sizler de yaşadınız mı bu durumu sütümü arttırmak için çabalamam gerekir mi ?