Kızlar merhaba oğlum 1 ve 2.5 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi böbreğinde hafif bi genişleme var dediler şuan 5.5 aylık tekrar ultrason istedik 15 gün sonra çekilecek çok korkuyorum böyle olanlar var mı 😔 enfeksiyon varken ultrason bakıldı yani enfeksiyona bağlı olabilir mi sonradan geçen var mı 😔