KaynanaYiyen 6 aydır mücadele ediyoruz. Gidip gidip geliyor bizde çünkğ bebeğim şehir değiştirdiğinde kakasını tutuyor. Tam 3 defa şehir değiştirdik ve bunu sonuncuda fark ettik. Tam iyileşti derken baştan tekrar etti yani. Fito krem sürüyoruz şu an iyileşmesi için. Onun haricinde kakasını yapmadan önce anladığımız zaman anestol sürüyorum hemen. Bölgeyi uyuşturuyor ve acı hissi azaldığı için kakasını tutmuyor. Bir de duphalac kullanıyoruz. Kakasını sıvı tutuyor ve böylece çatlağın artmasını önlüyor. Bir de her gün ılık suya oturma banyosu.