DefneGamze98 Merhaba herkese, kızım 1 yaşına girdi ama hala zımba gibi duramıyor. Aynı durumda olan var mı? Her gün bastırmaya yürütmeye çalışıyorum ama bi süre bastıktan sonra kırıyo bacakalrını tasıyamıyor
Deva2018 DefneGamze98 Benimki de öyle sıralama yapıyor parmak ucuyla bı sure sonra düz basıyor ama hala tek başına ayakta duramıyor.Biraz daha gözlemleyip doktara götürcem.
Deva2018 DefneGamze98 Bir yaşında ama bizimki biraz ağır ilerliyor.Tutunup kalkma ve sıralama da bir aydır var.