Alışana kadar öğürme refleksinden dolayi kusması normal aslında.Blender kullanmayı ne zaman bıraktınız?İsterseniz biraz zaman verin,öğrenecektir zamanla.Oğlumun da reflusu vardı ,6.ayda blw ile başladık , kaşığı reddediyordu.Eline alıp yalasa sevinirdim,sürekli oğürür kusardı.Ama öyle devam ettik 10.ayda anca alıştı.