İyi akşamlar bebeğim 13 aylık oldu🌺Göz teması,komut alma alkış bay bay var.Al ver at kapat öp gibi komutları yerine getiriyor.Fakat beni endişelendiren doğru düzgün bır kelimesi yok.Dede diyor sadece ve babildama adda baaaaaba gibi.En azindan mama baba demesi gerekiyor diye düşünüyorum.Sizce ne yapmalıyım