alygkce Korkutmak istemem bebeğiniz tam olarak nasıl yürüyor bilmiyorum ama bi akrabamızın 1. Yaşında oğlu içe basarak yürüyor koşarken ayaklarının üstüne basıyordu, neredeyse hastaneye götürdü doktor kasık bölgesinde bacağı çıkık demiş 6,ay boyunca he oturuşuna ya ayaklarını uzatarak ya bağdaş kurarak oturucak mış kontrole çağırmış sonra ama sizin bebeğiniz yeni yürümeye başlamış yürümesi oturdukça düzelir belki