minikveannesii 9 aylk bebegim ek gıda ile Arası yok diyebilirim.geceleri 2 satte bir uyanyor aclga önereceğiniz biberon mamalarna açığım lütfen 🙏
cevriyeee minikveannesii emiyormu ? Akışkanlıktan kalkıyo olabilir çok şey denedim ne zaman memeden kestim deliksiz uyudu
ipeksmom02 minikveannesii ben bebelac kullanıyorum içine iki üç bebek bisküvisi atıyorum (el yapımı ama normal de atabilirsin) sabaha kadar tok tutuyor. Birde hero babynin mamaları var hem kaşık hem biberon maması oluyor üstünde yazıyor biberonda da kullanabilirsiniz diye
Habibicametodubai minikveannesii tam yağlı inek sütünün içerisine 4-5 tane Cicibebe katıp karıştır içine 2 tane de küp şeker at öyle ver
minikveannesii ipeksmom02 normal formül mamanın içine mi atyorusnz benim bilgim yok bu konularda yanls anlamayn