Hanımlar merhabalar.
Ben 32 haftalıkken doğum yaptım bebeğim 1 ay küvezde kaldı. Şuan 2 ay 16 günlük. Düzeltilmiş aya göre bir aylık falan. Acaba annesini ne zaman tanır, Ne zaman gülücükler saçar merakla bekliyorum o günü. Aynı durumda olan annelerimiz varsa bilgilerinizi paylaşırsanız mutlu olurum. 🥰🫶