tcmasal Arkadaşlar merhaba bebeğim şuan 6,5 aylık henüz regl olmadım ilk doğumumda da 9 ay sonra regl olmuştum sorum şu bu şekilde olup korunmasız ilişki de hamile kalan oldu mu
sevimailesi tcmasal korunduğum halde hamile kaldım oğlum 7 aylikken hic adet gormemistim dogumdan sonra 😄😄😄
Evaninanasi tcmasal ablam yaşadı. Kızı 6 aylıkken hamile kalmış,yine 8 aylıkken öğrenmişti. Hiç regl olmadan 2 hamilelik geçirdi yani
Zeynonunmomu sevimailesi ay nasıl oldu bu kadar önleme rağmeeen bende hapa başlıyorum ve eşim kondom kullanıyor korktum şuaaan
sevimailesi Zeynonunmomu ah Bi bilsem cnm demekki hiç bir koruma yöntemin yüzde yüz koruması yokmus dogumdan sonra hic adet görmedim 7 aylikken oğlum hamile kalmışım 13 haftalik olmuş bebek ben öle öğrendim 🙄😄 şok yaşadım test yapınca çok üzüldüm yaş arası az oluyor diye ama veren Allah veriyor bu kadar korundugum halde doktoruma da özellikle soldim dogumdan sonra adet görmeyen çok kişi kalabiliyor dedi gerçekten Bi kaç kişiden duymustum doğruluk payi varmış 1 buçuk yaş olacak aralarında Allah sabır versin bana artk🥺😁
Zeynonunmomu sevimailesi ya ablacım adet görmeden hamile kalmana şaşırmadım ama hap ve kondoma rağmen kalmana şaşırdım kondomu ilişkinin en başında kullanmadınızmı yada hapı düzenli saati dk sı dksına almadın mı hergün Allah Allah ya ilk defa duydum 🫢 13.haftada seni test yapmaya yönlendiren ne oldu peki adet görmeden neyden şüphe ettin
sevimailesi Zeynonunmomu inan hiç bilmiyorum cnm bebek hemsiresyim bide az çok bilincli bireyim ama buna rağmen korunmamiza rağmen olabliyor demekki emziren annelere uygun hap kullandım hadi o ise yaramadı eşim de korundu yani 2 side yaramamasi inan bnde şok oldum diyebildiğim tek şey veren Allah veriyor. Cnm benim ilk oğlumda da hamileligm çok güzel geçti hiç bir sorun yaşamadım tasnyon dışında o yüzden 13 hafta hiç anlamdım adet görmediğim için bide hiç anlamadım çaydan tiksindim Çay içemedim bu şekilde suphelenip yaptım testi
Zeynonunmomu sevimailesi aynen öyle Allahım verdiği zaman kul istediğini yapsın 🙏🏼 Benim ilk bebeğim sezeryan oldum 43günlük şuan ve zor geçti ameliyatım 2 sene kadar tekrar olmaması lazım benim sağlığım için ama korkuyorum böyle süpriz yaşamaktan😥
sevimailesi Zeynonunmomu hiç korkma inan bnde korkuyordum normal doğum yaptım bnde ama 3 ay toparlayamadım kendimi zor geçti dogumum astım hastası olduğum için beni zorladı çok korktum hiç istemedim korkunca daha çok geliyor insanın başına snrm
Zeynonunmomu sevimailesi olabilir ya önlem alıp Allaha bırakcaz olursa olur napalım Allah isteyene versin 🙏🏼
sevimailesi Evaninanasi evet 6 ve 7 aylikken genelde hamile kalinma olasılığı çok yüksekmiş bide adet hiç gormediyse bu durumu yaşayan çok var ne yaziiki
sevimailesi tcmasal olabiliyormuş demkki ve inanın çok var korunduğu halde hamile kalan 😃🤷♀️bunlardan biri de benim 😀😃😃😃😁