Anneler merhaba 🌺 bebeğim 21 aylık ve gece memeyi kestim. Üç gecedir memesiz uyutuyorum yanına uzanıp sakinleştirip uyutuyorum ama ağlıyor tabi ki. Ben bugün daha az ağlar diye düşünüyordum ama aynı şekil devam ediyor hele dün gece binayı ayağa kaldırmıştır heralde. Kaç gün sürer bu durum böyle ne zaman azalır yardımcı olursanız sevinirim