askbebegimmbenim Şu iki haftadır çok kötü hâller yaşadım.Kalp ağrısı ,nefes darliği,çarpintı.
Bende bilinmeyen pıhtılaşma da var sanırım.
K vitamini yüksek ve yeşillik yiyemiyorum.Direk kalbim sıkışıyor.
Hamileyken d-dimer 859 du şuan 256 ama hâla aynı yersem rahatsiz oluyorum.
Bi tane küçük kayısı bile kalbimi sıkıştrıyor.Çok zor durumdayım kekikli patates beni mahfediyor.
Ama ne dahiliye ne kardiyoloji ne de göğüs.h. doktoru bişey bulamadılar.
Şuan solgarın arginin takviyesini kullanıyorum 2 gündür iyi gibiyim.Damarlarimdan şüpheleniyorum
İyi bir kardiyoloji ve hematolojiye gitçem hepsini detaylı anlaticam.