betuldenz bebeğim 2 günlükken test yaptılar hastaneden taburcu olmadan. Biri geçti diğeri geçmedi. Zaten geçmeyebilir çok normal içerisinde su kalmıştır bir sağa doğru bir sola doğru yatırın 10. Günde tekrar edelim dediler. O zaman geçmişti. Ayyy ne lanet bir test yahu. Çocuk nefes alsa bilgisayar hata veriyordu. Çok uğraştık. Bebek tok olsun uyuyor olsun hareket etmeden dursun diyorlar da ne mümkün. Dur çocuğum diyince durmuyor yani çocuk.