aslaniim Fatmaakts benim bebeğimde başını tıkadık ıslanmıştı maalesef ona rağmen 13. Günde düştü düşer sizinkide merak etmeyin
bianneo Fatmaakts bizim 10. Günde düştü kurumaya başlamıştır heralde bizimki sallanıyordu baya belliydi düşeceği sonra banyo yaptırdık
justthecigarette Fatmaakts bizimki 14 günde düştü. Ama ben kaynanam yüzünden bezi yanlış bağlamışım ondsn. Ben göbek bağı dışarda bağlamıştım böylr olmaz içerde kalacak dedi sonra hep öyle bağladık. Meğerse kurumamış ıslak kalmış ondsn düşmemiş. Göbek bağı kuru kalması gerekiyormuş
eylulye bebeğiniz iyi beslenemediği için olabilir. bezleri dolu dolu kirlenmiyorsa doymuyordur muhtemelen. ilk günlerde bebekler çok uyuyorlar aç olsa uyumaz yanılgısına kapılmayın en geç 2 saatte bir uyandırıp bol bol emzirin