minikmelegimmmm bende bu hafta yapicam konserve birde acı sos yaparım ,fasulye geçen yildan var pek yemiyoruz geçen sene bezelyede atmıştım bir tuhaf di tadı şekerli gibi sevmedim köyden mısır gelirse mısır atarım gelmezse kalır pazardan alıp atamam pahalı zaten reçel yaptım , biber salça yaptiriyorum şuan bir tanıdığa kendim çocukla uğraşamam ,belki kırmızı biber kozler atarım çok emin değilim