Merhaba kızlar bu sabah oğlum 6da uyandı ve çok ağladı huzursuzlandı diş sancısı sandım ama sakinleşmeyince hastaneye götürdük doktor diş olabilir ama idrara da bakalım dedi tahlil verdik tahlilde lökosit bol yazıyor bi değer de yok anlamadım antibiyotik yazdı zimaks.yaşayan arkadaşlar lütfen iyi şeyler söyleyin çok kafama taktım tabi rabbim başka dert vermesin.( oğlum 9 ay 14 günlük)