Merhabalar bebeğim 4. Ayına girecek. Hiçbir zaman kolik bir bebek olmadı ama son zamanlarda kaka yaparken çok ıkınıyor(kabız değil kakası katı değil) Mesela en son dün sabah yaptı ve bugün gün boyu ıkındı. Bacaklarını karnına ittirdiğimde çok güçlü ıkınıyor ama yapamadığında ağlıyor. Bu durum ne zaman bitecek acaba? Uykusundan da bacaklarını karnına çekerek uyanıyor ıkınarak, düzgün uykusu kalmadı. Aynı aydaki bebişler kaç günde bir kaka yapıyor acaba normal mi bu durum☺️