ozlemaryad 8 aylık bir kızım var günde 300 ml su içiyor bir bebek için çok değil mi 6-7 cişli bez çıkarıyor böbreklerini yorar diye çok korkuyorum normal mi ?🌸
Ruvdem ozlemaryad benimki de 9 aylık bazen bi dikişte 200 ml su içiyor bazende akşama kadar dolanıyorum içmiyor . Sanmıyorum bir şey olacağını . İstiyorsa içsin canı istemeden zorla zaten içiremezsiniz.
ozlemaryad Ruvdem sorun yok o zaman versem daha içecek gibi ama bir yerden sonra oyuna çeviriyor gibi geldi bana 😂
Ruvdem ozlemaryad yani eğer yemeğini yediyse seni emdiyse boşa midesini doldurmuyorsa ver gitsin kabız olmaz işte bol su iyidir .