Kızlar benim oğlumda süt ürünleri alerjisi var ilk oğlumdada vardı geçti ek gıda dönemine gelmeden neyse şimdiki oğlum 3 aylık oldu 3450 doğdu ama 3 kg’ye kadar indi şuan maşallah 6800 kilosu. Ben 1,5 aydır diyetteyim Eskişehir üniversite hastanesi takipliyiz oradaki hocalar kilo alımı iyi olduğu sürece sorun yok bağırsak tepkili olduğu için rahat ol hatta diyeti bile açmayı deneyebilirsin dedi kâğıt verdi ben cesaret edemedim bi ay daha geçmesini bekliyorum toparladın diye buraya kadar sorun yok ama benim oğlumda memeye gelince bi ağlama karında ses ve emerken kaka yapma emmek istemesi ama 2 dk sonra bırakıp kıvranması Buda laktoz intöleransıyla ilgili olabilirmiş inanın çok araştırdım burdan arkadaşlarlada görüştüm onu danışmak için bulunduğum şehirde çocuk doktoruna gittim aynı bu şekil anlattım ve hani relaktaz damla kullanabilir miyim diye sordum bana dediği şey sütünü verme yoksa çocuk düzelmez işte senin sütün yaramaz hocam diyorum kilosu bu yok sen kiloya bakma 9 aylıkken kan değerlerinde görürsün bebeğin b12 si nasıl düşecek ben şok hocam dedim Eskişehir’de ki hocalar böyle diyor tam tersi emzirmem gerektiğini anne sütündeki antikorlar bebeği daha çabuk iyileştirir diyorlar diyorum yok bak görürsün diyor dedim benim büyük oğlumda da yaşadık ve hiç bi kan değerlerinde eksiklik yaşamadık hee öyle mi falan dedi bozuldu siz yine Eskişehir’e gidin benim çok bilgim yok dedi ben şok madem bilgin yok neden kesin bir şekilde sütünü verme diyorsun eğer ben ilk oğlumda yaşamasam o korkuyla vermicem yada Eskişehir deki alerji bölümüne gitmesek nasıl böyle bir vebal altına giriyorlar rahatlıkla anlamadım sonradan da diyo ki bu mama şirketlerinin oyunu falan nasıl bir doktor anlamadım bence mama mı yazmak istedi naptı başta doğru düzgün dinlemeden mama yazıyım dedi çünkü. Yani kızlar hemen her doktora kanmayın vallahi kimseye güven yok…