Kızlar bugün 13.gun ben iyiyim ayaktayım yemekte pişireblrm evi süpürüp silebilirimde zaten bugüne kadar hep anneler yemek getirdi temizlik yaptı gittiler biz sadece ısıtıp yiyorduk ben başka bişey yapmıyordum.artik iyiyim yapabilirim diye düşünüyorum Ama herkes diyor ki iyiyim diye düşünüp fazla ayakta durma sürekli dinlen. Bende annelerden gelen yardimi kabul etsem artık abartıyor derler mi diye düşünüyorum bir yandan da dikislerime zarar veririm diye korkuyorum. Siz ne zaman evde günlük işlerinizi yapmaya başladınız. Ve kaçıncı sezaryen. Benim ikinci