Sonunda bebiş 9 aylık oldu kilosu da iyi maşallah ben diyete başladım 1 hafta oldu 3 kilo gitmiş bile . Sıcaklarıda kullanıyorum insanın canı pek bir şey istemiyor diye. Bana katılmak isteyen ya da akıl vermek isteyen arkadaşlar var mı ? Süt azalır diye korkuyorum bol su içiyorum