sedasazak Kim ne derse desin, doktorun gerçekten en iyisini biliyor. O ne yazarsa sadece onu kullan. Kantoran yağı falan dediler buradakiler ama doktoruma sorduğumda önermedi. 1 tane krem, 1 tane şurup yazdı ve sadece 3 gün kullandık o kadar. Sadece tavsiyem, çok evham yapmayın. Biz bardak koyduk ama ben bardakla en fazla 3 4 gün durdurmuşumdur. Tabiki siz istediğiniz gibi durdurun. Sürekli kayma kaygısıyla rahatsız olup takmadım, kendi kendine çok kısa zamanda iyi oldu şükür