aresnako nurumsu41 ayy çok güzel en sevdiğim çorbalardan biridir. Googla yazın nefis yemek tariflerinde falan var tarifi bulamazsanız ben yazarım
Honki_Ponki @“nurumsu41”#p32390853Evet çok lezzetli oluyor biz çok severek yiyoruz üstünede çiğ sütün kaymagından ekliyoruz bir bir taşım kaynatıp servis ediyoruz