Merhabalar bu sabah güm sesine uyandık gece ağladığı için yanıma alır uyuruz ama sessizce kalkmış bu sefer, emekleyerek yere gitmiş güm diye düştü ayak ucumuzdan, bariyer düşünüyorum ama ona da tutunup atlar diye korkuyorum sizce bariyer iyimi kullanıyomusunuz