Merhabalar benim oğlumda oyleydı oturup ağladığımı hatırlıyorum kaç defa , bırseylerı zorlayınca olmuyor onu anladım bırde ben her yemeği hazırlayıp önüne götürdüğümde telaşlı ve gergin olduğumu hıssedıp daha da yemezdi ama suan 23 aylık kilosu çok fazla olmasada bızımle bırlıkte bırseyler yiyip gıdalara karşı antipati duymuyor tadına bakıp sevdıklerını ıstıyor ayrıca asla üşenmeden bıkmadan onun ıcın her gün farklı çorbalar denedım ve dedıgınız aylarda ağzına bırsey koymazdı ne zaman ki ben sakince oyunlar oynatarak yedirmeye başladım çorbaları yemeye başladı inanın bu günler geçecek yemeyen çocuk yok aç kalan ınsan hıc yok. Sadece sabredin 🌸🙏