tys Bu hastalik hakkinda bilgi sahibi annelerimiz var mi 11 ay 18 gunluk bebegime bugun bu teshis kondu atesimiz yok ama olacagini soyledi doktorumuz sizlerde olduysa surec nasil gecti
sedaozan tys benim oğlum 4 gün hastanede yatmıştı adenovirüs olduğunda. Yoğun ishal ve kusma vardı şu mama bir şey içmiyordu yoğun sıvı kaybı olduğu için yatış yapıldı. Olabildiğince sıvı vermeye özen gösterin ilaçları düzenli kullanın çabucak geçer inşallah
kizannebebek sedaozan biz hastaneye yatış yaptık bebeğime çok fazla damaryolu açılmaya çalışıldıgı için hastaneden çıkışımızı istedim başka özel bi hastaneye gittim iğne ve ilaçlar verdi beslemeye çalış dedi ama besleyemiyorum mama meme asla almıyor nasıl besleyebilirim
sedaozan kizannebebek maalesef bizde öyle olduk. Meme emmek istiyordu hep ama yorgunluktan açlıktan sütüm ona yetmiyordu hem de çok sıvı kaybettiği için memeden emdiği yetmedi. Hastanede de bizimle çok fazla damarıyla denendi kollar eller en sonunda ayağından açılmıştı damar yolu. Eğer sıvı kaybı devam ediyorsa tekrar gidin mutlaka hastaneye bir şekilde damar yolu bulunur inşallah çok geçmiş olsun
kizannebebek sedaozan ayagından da denediler yapamadılar mosmor oldu her tarafı öyle görmeye dayanamadıgımız için kavga edip çıktık bol bol su germeye çalışıyorum şuan
sedaozan kizannebebek yani aileler için zor bir durum ama yoğun ishal ve kusma olunca damarlarda sıvı azlığından görünmüyor maalesef. İnşallah gerek kalmadan çabucak iyileşir yavrunuz
ali1424 Damar yolunu açması için yeni doğan hemşiresi isteyin onlar bu konuda daha iyiler. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin