2.5 yaşında bir kızım var ama artık çok yoruldum girmediğimiz ortam kalmadı ama ne paylaşıyor ne oynuyor ne elindekine dokunduruyor ne bana bi bebeğin dokunmasına izin veriyor.. şimdi bide itme huyu başladı diğer çocukları itiyor, ben tepki gösterince bana vuruyor… ben napacağımı bilmiyorum artık millete karşı çok mahcup oluyorum nasıl bi yol izlemeliyim normal mi değil mi destek almalı mıyız