senalala paketin içinde değil kuzum torba içinde çıkmıyor kutunun içinde var kaşık paketi açmadan kaşığı alabilirsin ben stok yapıyorum mesela 2 3 kötü alıp bazen kaşıklarınî alıp dışarı da kullanmak için çantama atıyorum 🥰 bende sadece geceleri veriyorum 🥰 15 gün sürmüyor bı paketin bitmesi 350 lilik aliyrium ben büyük paket almıyorum ayda 2 kutu yiyor 😂