Başladıysanız bırakmayın 3 gün bıyunca altına yaptı benimki bende pes edecektim 4. Gün geldi çişim var dedi götürdüm yaptı. Asla kızmayın oflayıp puflamayın güler yüzlü olun hep. Altına yaptığında aa klozete yapcaktık annecim unuttun mu bir daha ki sefere çişini tut klozete gidelim diyin hep. Çişin var mı diye darlamayın çiş saatlerini yakalamaya çalışın tesbit edin