Benim oğlum da 4 ay 10 günlük sanırım aynı gün doğdular. 2 gündür benim oğlum da fazla huysuz. Yemek saatlerine yakın resmen boğulana kadar ağlıyor, mamayla besleniyor, biberonu bitiriyor ardından yine ağlıyor. Anlam veremiyorum. Atak dönemi heralde 🙄