AyseNur2024_ valla zamanında bizde çok kullandık gaz damlası hiç işe yaramadı, bizimki kışa doğru doğduğu için ben karnına ve ayağına kiraz çekirdeği bandı ve patiği giydiriyordum bi nebze rahatlatıyordu, gece masajlar yapıyorduk malesef bizimki de 3 haftalıkken başladı 2 buçuk 3.ayında geçti yani kesin çözüm bulamamıştık