Anneler merhaba 3 yaşında bir oğlum var evimizi yeni taşıdık 1 ay oldu taşınmadan öncede vardı ama bu kadar sık değildi hemen hemen her gece inatla yatağından kalkıp bizim yanıma geliyor uykuya dalıyor geri götürüyorum sonra bi bakıyorum yine bizimle birlikte şaşırdım kaldım gerçekten evemi alışamadı emziği bıraktı 6. Gün bugün ama eve taşındık taşınalı böyle anlam veremiyorum çözüm, önerisi olan var mıdır