Arasebebek mukus varsa kakada genelde sut alerjısı oluyo ben Bı ıkı kere kırmızı kan gorduk yen sonra diyete basladım 9 ay sut dıyetı yaptım cok zordu benım ıcın cok ac kaldıgım gun oldu Allah yardım etsin herkese cok aglıyosa kakasını yaparken cok zorlanıyo kızarıyosa dıyet yapmanda fayda var bebegın acı cekmemesı ıcın deneme yanılma yoluyla ılerlıceksın doktorlar hıc bısıy yapamıyo sadece dıyet yazıp gonderıyo listedekılerı 3 gun kuralı ila deneyerek yıcek sın ama oncesınde Bı 15 gun kes sut ıcınde bulunan herseyi dene cocugun rahatlasa mukuslu azalırsa bılkı alerjısı var ona gore yol cızersın Allah yardımcın olsun sımdıden