Serrabusse 13 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim ama okadar zor geçiriyorum ki çok halsizim bulantılarım hafifledi ama iştah 0 mecbur kızım için ayaktayım vitamin başladım ama bir artısını göremedim sürekli başım ağrıyor ne zaman geçecek bu zamanlar☹️
Hiilyuss Serrabusse yakındır geçmesi allah güç kuvvet versin. Ben de bir ara sürekli parol içip duruyordum yeter ki basım ağrımasın diye 😂😂