melisaras_35 Merhabalar 28 günlük bebeğim var doktorum gaz sancısı için biogaiga tavsiye etti kullanan anneler var mı memnun kalanlar. 🙈
Battibalikyangider melisaras_35 bende ondan kullandim ama tek başına ise yaramayabilir diye nurse harveys ile kullanmistim
babyboy_35 melisaras_35 kullandım bebeğim kolikti ve tekrar acillik olduk benim deneyimim bu şekilde kullanmayı bıraktım kendim rezene ve anason çayı tükettim rezenenib içine de kimyon kattım çocuğum gülmeyi öğrendi
biranne344 melisaras_35 benim bebeğime çok faydası oldu gazı olan çocuğun gazı azaldı sonra bitiş . Doktora dua ettim onun öncesinde sapsimlexks kullandık daha da gaz yaptı gaz damlasından sa probiyotik daha iyi
melisaras_35 biranne344 biogaiga ve biagia ikisi farklı mı anlamadım biagia ymıs benimki doktor recetesinde biogiaga yazıyordu ğrünün ikiside eczabısının ve acıklama olarak biogaiga adıda yer alıyor. Ben bebeğime aksam verdim 3 damla kesti gibi bugün gazlanmadı faydasını görüyor galiba
girlygirly melisaras_35 bizim asiri bi gaz problemimiz yok ama doktorumuz onermisti sindirimi kolaylastiriyor ddiye.biz cok gaz oldugunda esogis damla kullandik iyi geliyor simdilik memnunuz 🫶🏻
iremdemirr18 @melisaras_35 1.5 aylıkken kullandım çokta işe yaramadı kendim bastırarak gaz masajı ile hallediyodum artık
aylahappy Bende kullandım Sab simplex ile beraber ama hiç ise yaramadı. Daha sonra farklı damlalar deneyerek en iyi geleni buldum. Bu damlanın ise yaraması her bebekte değişiyor bunu anladım. Deneyerek buluyorsunuz.
azicikgobekatalim melisaras_35 bebeğim 5 günlükken başlayıp 5buçuk ayına kadar kullandım. Probiyotik içerdiği için doktor devam ettirmişti. Faydasını da gördüm. Ama takip edin tabi. Çocuğu huysuzlaştırıyor mu vs kendiniz gözlemleyin.
Prensesin_Annesi_ melisaras_35 Kızım kolikti 28 günlükken kullanmaya basladık 2. Ayda değiştirdik cünkü dikkat ettim onu verince daha cok sancısı oluyordu doktorda yapabilir dedi maflor plus damlaya gecince sorunumuz kalmadı her bebek farklı tabi ki