Bilgiliannee kusura bakmayın yanlış anlamayın ama öyle lina ismi bitki örtüsü gibi oldu yani herkes koyuyor diye bebeklere hala konmasını aşırı saçma buluyorum ki çoğu kişide bence aynı düşünüyor , liya da çok uydurma duruyor .
Bende iki isim sevmiyorum tek isimli kızım . Çok güzel başka isimler var bence . 🙏🏻