ikipamukannesi Herkese merhaba. Kızımı dün sütten ayırdım. 2 yaşını geçmişti ve çok düşkündü. Neyse, göğüslerim çok doluyor. Az az sağıyorum ama aşırı terliyorum. Sütümü nasıl tamamen bitirebilirim? Tecrübeli anneler cevap yazarsanız sevinirim
Battibalikyangider ikipamukannesi bende 2 cocugumda da bu dertten muzdariptim ne zaman kesilecek diye dert edinmistim Şimdi gelin görün ki hafizamda yok o günler sanki Hatırlamaya çalışıyorum da 1 haftaya kalmaz bitmişti ben banyoda elimden geldiğince elimle sağım yaptım Boşaltmak gerekiyor yoksa mastit olurum diye korkmustum Tabi bunuda gogsum rahatsız oldukça yaptım sürekli olursa uyanırım süt bezlerini diye yapmadim
karamellipuding ikipamukannesi sağmayı bırakın 2-3 güne normale dönüyor sandıkça daha çok süt oluşuyor. 15 gün önce bıraktırdım şuan çok rahatım
ikipamukannesi karamellipuding gerçekten mi ya hiç sağmayınca tıkanıklık olmaz mı benim göğsüm aşırı şişiyor
TwinsAndBeren ikipamukannesi merhaba ben de bebeğimi 15 gün önce bıraktırdım. Bütün gün dolsa da sertleşse de sağmadım sadece gece yatmadan önce sağdım ve 3 gün sonra artık normale döndü sık sağım yapmamanızı öneririm sağdıkça gelebilir çünkü
karamellipuding ikipamukannesi bende korktum ama olmadı. Bana da herkes günde 1-2 kere sağ demişlerdi ama beni mahvetti sağmak