Merak ettiğim bir şey var kızlar sormak istedim, diyelim ki kayınvalideniz veya annenizin evi yakında, çocuğunuzu bir günlüğüne bırakıyormusunuz? Ben bir kere bıraktım onda da sürekli ağladım durdum, eşim de abartma aşkım sadece bir günlük kaldı dedi, ne bileyim ben çok duygusalım ya işte ya bir şey olursa diye çok korkuyorum, annemlerin evi arabayla 5 dakika falan. 😄