ads0210 Merhaba herkese.7.5 aylık bebeğim ve yakında emeklemeye baslicak.Kafamda deli sorular bebeği emekleyen anneler temizliği nasıl yapiosunuz? Her yere girip cikicak dolayısıyla ve her gün süpürge Vileda mi yapiosunuz sabahtan?
Miracinannesi_ ads0210 16 aylik hala emekliyor hergun süpürge yapıyorum duruma göre haftada 1-2 vileda yapıyorum
Mom098 ads0210 23 aylık. 9 bucuk aylıkken emekledi. O gün bugündür her gün vileda süpürge devam 😁😁 emeklemesi bitti bu sefer kendi yiyecek derken ya da su döküyor falan derken bi bakıyorum her gün vileda çekiyorum 😁
aven ads0210 hergun supurge yapiyorum spraylı mopumuda elimden düşürmüyorum icerisine sirke ve su koyuyorum belirli bir gunum yok sık sık silip süpürüyorum. yerleri meraktan ve dikkat cekmek icin yalayan seven bir kucuk bebişim var
Derya0655 ads0210 her gün süpürge 3 günde bir vileda yapıyorum. Emeklerken de aynıydı yürüyor hala aynı 😂
ads0210 Mom098 Ay Blw ye de cesaretim yok etraf ve çocuk batcak diye.Aylardir her gün süpürge Vileda yapcam galiba bende😁