HE-SEN-COK-BILIYON Kızlar yaklaşık 1 ay olacak karnımda sürekli bir tekme gibi değişik birşey hissediyorum gaz mıdır nedir bu nasıl geçecek çok rahatsız ediyor. Sanki hamile gibiyim
Mom098 HE-SEN-COK-BILIYON kadın doğum yaptıktan yıllar sonra bile böyle şeyler hissedebilirmiş 💞 geçen gün okumuştum 💞
myarenb HE-SEN-COK-BILIYON evinizde klima varsa ondan oluyor geçen sene psikolojim bozuldu hamile miyim diye klima üşüttüğü icin bağırsak hareketiymiş meğer 😂
HE-SEN-COK-BILIYON ENERCII ay hayali tekme var evet biliyorum ama bu hayali tekmeyi aştı 🤣 hergün her saat nerdeyse böyle hayali olurdu ama birkaç günde bir günde 1 2 defa gibi. Bu öyle değil sürekli olan bişey 😬
HE-SEN-COK-BILIYON myarenb klima yok da vantilatör var . Ayh bende hamileyim çocuk karnımda büyüdü ama bilmiyorum heralde diyorum🤣
HE-SEN-COK-BILIYON haticerva06 ayyh deme deme ödüm kopuyor🤣 diyorum zaten acaba hamileyim çocuk içimde büyüdü de haberim mi yok acaba🤣
NmalkoC HE-SEN-COK-BILIYON bende bunu çok merak ediyordum hatta göbeğimde bazen hareket ediyor gibi oluyor
Mom098 HE-SEN-COK-BILIYON ha o kadar ciddi Acil önlem alın, 😁 gecen hafta hastaneye apar topar gidip röntgen çektirdim nefes alamayacak kadar gaz çıktı 😁 Lavman verdiler yapmadım. Kimyon çayı içip durdum 😁😁
NmalkoC HE-SEN-COK-BILIYON ya benımde öyle ama hiç sormak aklıma gelmemişti tek bende oluyor sanıyordım bende 😂
HE-SEN-COK-BILIYON Mom098 o kadar nefes alamayacak kadar değil ama karnımı sürekli tekmeliyor🤣 duphalac vardı onu mu içsem acaba ya işe yarar mı
Mom098 HE-SEN-COK-BILIYON aaa çok az iç bence Bak aklınla çok yaşa. Ben de bir dahakine onu alayım direkt