Kızlar bebeğim yaklaşık 10 aylık hep emzirdim doğduğundan beri gazlı bir bebek hala gecede birçok kez gaz çıkaramadığımdan uyanır gazını çıkartıp uyumaya devam eder sanırım karın ağrısından rahatsız oluyor. Bu durumun geçeceği yok 2 çocuk doktoruna rutin kontrollere gidiyoruz her ay. Fakat hiç alerji testi falan yaptırmadım. Artık bi çözüm arayışındayım. Acaba besin alerjisi olabilir mi ya da laktoz. 2 doktora da şikayetlerimizden bahsettim gazın yanında sık sık kabızlık yaşıyoruz ama doktorlarımız hiç alerji testi ya da ileri tetkik istemediler. Ne yapabilirim alerji doktoruna mı götürsem?