Merhaba oğlum 17 aylık ilk 6 ay gece 1 kez uyanıp emer yatardı 6 aydan sonra sık sık hasta oldu, diş vs derken her uyandığında meme istedi ve o şekilde uyudu gece uykusuna geçerken de meme ile geçiyordu. Yaklaşık 1.5 aydır gece uykusuna ve gündüz uykusuna omzumda pış pış yaparak geçiyor şimdi gece beslenmesini kesmek istiyorum aslında komple memeden kesmeyi düşünüyorum çünkü artık oyuncak gibi her canı sıkıldığında meme istiyor ama yine de kıyamıyorum en azından geceyi kesmek istiyorum bana önereceğin tavsiyeleriniz var mı? Her uyandığında yine omzuma alıp veya kucağımda pış pış yapıp mı uyutmalıyım su bazen içer bazen içmez çok ağlar vs diye inanın cesaret edemiyorum ama artık canıma tak etti yenidoğan bebek gibi saat başı uyanıyor 😒🥹