Aybarss00 Selam arkadaşlar 21 aylık bi oğlum var hayır diyorum sırıtarak hayır dediğim halde inadına yapıyor getir diyorum getirmiyor ama arabanın tekerleği çıksın getirir takmamı ister aşırı derecede sınırlı saçımı çeker ısırır her yerim mosmor geçen kafasını gözüme vurdu gözümün altı morardı biri bana bişey desin bunlar normal mi bunlar geçecek mi ? Geçirdiğim süreçlerden vs pskolojıkmen bittiğim şuan teşekkürler
Sedaekrem Aybarss00 canm göz teması var mı komutlarının yüzde kacını anlıyor seslendıgınde bakıyor mu akranlarına karsı ılgısı var mı eğer cevabın hayırsa çocuk psıkıyatrıye götür evetse de götür doktor kontrolünden geçsin zararı olmaz yararı olur bazen bırdeg yok sanıyoruz veya anlamlandıramıyoruz yenı anne olunca ama muhakak götür
Battibalikyangider Aybarss00 hayırı bırakın Hayır ona bir cevap değil adeta bi challenge Ona resmen savaş actigimizi dusunuyorlar bu kelimeyle😂 Siz bisey mi isteyeceksiniz oyuna çevirin bayiliyorlar. Bisey istedi sizden olmayacak birsey diyelim Araya sıkışmış bir olumsuz cevapla kafasını karıştırın Oglum/kızım Evet bu oyuncağı almak istiyorsun ama olmaz şuan paramız yok Paramız olursa dusunebiliriz Yinede para biriktirip almaya ne dersin Diyip ona seçenek sunuyorsunuz. Misal yemek ye dediniz hayır mı dedi ben bu durumda eğer bu yemeği yemeyeceksen gün boyu başka bi yemek yiyemeyeceksin. Yersen daha sonra beraber şunu şunu yiyebiliriz gibi örneklerle vazgeçiriyorum bu huyundan Zaten tam zamanı Onun şuan inat için çıldırıyor herseyi inadina yapmak istiyor hayır demek ona bi cevap değil dediğim gibi. Derler ya bu yaşta cocuga jandarma desen jandarmicam der😂😂 olumsuz ek yerine olumlulara geçin farkı goreceksiniz
Battibalikyangider Aybarss00 biseyi getir demek yerine rica edin onu getirirsen çok mutlu olurum diyin. Getirmiyor mu biz sanki annelerimiz bizden bisey istediğinde hemen yapiyormuyduk diye bi düşünelim. İnsanın canı herzaman herseyi yapmak istemiyorki
Miracinannesi52 Aybarss00 2 yaş sendromu hayırlı olsun işine geleni yapar gelmeyeni yapmaz idare ediyoruz mecbur ☺
Aybarss00 Sedaekrem cevabin için teşekkür ederim 🌸 göz teması işaret etme var baybay güle güle canı isteyince yapıyor soyledığım kelimeleridir tekrarlıyor hayvan taklidi vs yapıyor ama çok sinirli çimcik atıyor ısırıyor saçımı çekiyor ve bunları gülerek yapıyor
Sedaekrem @“Mariamercedes”#p32387215 hayırdan anlamıuor ve sınırlılık halınden bahsetmıs başka brlırtı var mı dıye sordum otızım demedım sadce belırtılerde bunlar da var mı varsa dıkkat edın dıye uyarmak ıstedım önlem ıcın
seniyirimmisdafaa Battibalikyangider yazdıklarıniza benzer seyler okumuştum rast gelmiştim bi yerde. sınır koymak guzel bise hayır demek yerine oyunlarla atlatmakta oyle. oğlum daha 1 yasinda ins bende becerebilirim zamabi geldiginde 😊
DevosMom Aybarss00 bebeğiniz işaret ediyor mu, adını biliyor mu, konuşması nasıl, göz teması var mı? Eğer bunlardan biri veya birkaçı yoksa bile siz hemen bi psikiyatriye gidin bence. Ne olur ne olmaz. Daha önce de benzer postlar açmışsınız çünkü
Aybarss00 DevosMom göz teması var baba dışında kelimesi yok anlaşılan ama kullandığım bazı kelimeleri tekrarlıyor her ne kadar anlaşılır olmasa da
Sedaekrem Aybarss00 oyun sanıyordur güzel bır dılle anlatın ve oyunlastıran ınsanalrı uyarın bu konuda cımcık saç çekme ısırma gıbı davrenıslarda
iki_prensesannesi Aybarss00 seni üzmek asla istemem bir anne olarak yaşamış olan bir anne olarak sadace öneride bulunucam pedegoga mutlaka danışın öncelikle benim kızım 19 aylık komut alır göz temasi var cümlesi kelimesi herşeyi var . Ama duyu bütünleme eksikliği olduğu için sürekli hırçın zarar veren bir çocuk kendisine bana ablası var 3.5 yaşında ona yani gözümün önünde bir ayrilsa başına bir iş geliyor bize ergoterapi önerildi sizde bı mutlaka pedegoga danışın gerçekten özellikle dışarıda arkadaşlarına vurduğu zaman çok daha zor oluyor bazı aileler anlayışsız anlamıyor çocuğun çocuk olduğunu kimse tabiki çocuğuna zarar gelsin istemez ama ben durduramiyorum mesela ne kadar kizarsam kizayim.yine yapıyor