Bebeğimde viral enfeksiyon çıktı kızlar hapşırık ve burun tıkanıklığı var temizliyorum ama çok açılmıyor. Öksürük ateş yok ama doktor bugün klamen antibiyotik verdi. Daha çok küçük antibiyotik vermeye kıyamıyorum çok canım sıkıldı. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce