Bebeğim 17 aylık ve artık canıma taketti asla kendi başına oynamıyor. Tüm gün paçama asılmış tuvalete gidemiyorum duş alamıyorum. Tüm gün onunla ilgilenmemi istiyor yapıyorum da hergğn farklı oyunlar etkinlikler yapıyoruz ama 5 dk sonra sıkılıyor yeni bişey için ağlıyor. Bu durumdan çok sıkıldım artık. Küçük size muhtac falan demeyin çevremde oğlumdan daha küçük olupta kendi başına oynayan en azından bir kahve içtiren bebekler var. Kafayı yememek için bazen o ağlayınca duymazlıktan geliyorum biraz ağlasın biraz da şımarıklığından geliyor bu yalandan ağlıyor çünkü. Ağlayınca rahatlıyor yanıma geliyor düzeliyor kendi kendine oynuyor ama ertesi gün aynı hesap kendi başına oyuncaklarıyla odasında nasıl oynayabilir? En azından sadece 10 dakika kafamı dinlemek istiyorum. Çok uyuyan bir çocuk da değil tüm gün paçamdan tutan anne anne diyen tuvalete bile gidemedğim bir bebek.