AEgemm Deletedmom_1111 çok geçmiş olsun üstte kalsın. Rapor geç çıksada doktorlar görüntülerden yorumluyor hemen. Rapor çıktıktan sonra yine gelin diyorlar. Oğluma Mr çekildi daha o ayılmadan hoca yorumlamıştı