durusemahmet merhabalar 2 gün önce aşı olduk bebeğim 6,5 aylık emmiyor ve hiçbir şey yemiyor aşıdan sonra oldu normal mi acaba
Mommbaby durusemahmet benim bebegimde 2 gün önce 6 ay aşılarını oldu ama biraz hasta gibi öksürüyor hırıl hırıl bugün doktora götürücem bakalım
ezgi5 Mommbaby merhaba bizde dün 6.ay aşımızı olduk ama benimki de öksürmeye başladı dediğiniz gibi hırıltılı. Aşıdan mı yoksa üşüttü mü bilmiyorum. Sizin ne dedi doktor?
Mommbaby ezgi5 merhaba doktor aşılardan kaynaklı canlı virus verildigi için dedi 4 5 gün devam etti bizim sonra toparlandı 🤗
ezgi5 Mommbaby cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Bende korktum çünkü öksürüyor hala😣geçmezse bi götürürüm olmadı. Çok geçmiş olsun sizede 🌸