Dişime dolgu yapılmıştı 2 sene önce fakat geçen ay dolgunun olduğu dış etim gülle gibi şişti iltihab oluşmuş sonrasında dolgu çıkartıldı pansuma edildi dış açık kalsın iltihabı geçene kadar denildi smdi inmişti 1 hafta önce yine pansuman etti iyice temizlensin dedi smdi tekrar iltihab oluştu sis baya dış etim ne yapmam gerek başına gelen varmı ?